Grand Ball - Élménybeszámoló

Egy igazi időutazásban lehetett részünk tegnap este... Legalább 150 beöltözött táncos vette be a múzeum dísztermét, két órán keresztül különböző korabeli táncokat roptak.Bánhatják azok akik nem jöttek el, remek élmény volt az egész esemény, de beszéljenek inkább a képek:)


Lizzy még azon szerencsések közé tartozott, akit felkértek, és táncolhatott a nagy csapattal:)

Viszont az utazás hintó nélkül igencsak körülményes, és egy kérdés nem hagyott minket nyugodni:
Vajon régen a hölgyek hogyan közlekedtek a mozgólépcsővel?:)
Pózolj BKV-val.... elmaradhatatlan:)

Gyülekező

Maga az esemény

Megjegyzések

  1. hát teleporttal lyányooom :-D!

    VálaszTörlés
  2. Hát, látom a fiatal nőket vonzza ez, de a fiatal férfiakat nem... vajon csupa nagypapával táncolt a sok ifjú hölgy? Sajnálom...

    VálaszTörlés
  3. Oooo, az én táncparnerem igazán lenyögöző volt :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Névtelen!

    Rosszul látod vagy csak kevés képet tettem fel, de rengeteg fess fiatalember volt ott, szerencsére nem csak női hobbi a múltidézés:)

    VálaszTörlés
  5. Itt vagyok például én, fiatal férfi!!! :)
    Sajnálom, hogy nem voltam ott. Igaz, nem tudok táncolni és frakkom sincs, de azért a csillogó bálok nagyon tetszenek...Mint a filmeken...Hmmm, legalább egy fiákerem lehetne, becsszó szívesen elfuvaroztam volna az elegáns hölgyeket!Mme Sisi, köszönet a fotókért és a beszámolóért!
    Eugen

    VálaszTörlés
  6. Eugen, ha van egy fehér inged, fekete szövetnadrágod, valamilyen kis mellényed, ott a helyed a következő bálon is:) A legközelebbi szeptemberben lesz Füreden:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések