Még mindig nem Stefániás képek:)


Ma délelőtt kaptam egy kedves emailt Vácról amiben a hölgy csatolt egy klassz életképet a fesztiválról:)

Update, kaptam még képeket:



Megjegyzések

  1. Éppen mérgelődöm a rosszul sikerült interjú miatt. :D

    VálaszTörlés
  2. Aranyos ez a kép, csak én láttam sunyi módon, hogy fotóznak:D
    Nekem már ilyen pózer-radarom van:D

    Húúú, te lány, jobb ha meg sem tudod mit hagytál ki a tegnappal:D Teljesen elszabadultak az indulatok XD

    VálaszTörlés
  3. Mi történt? :D Mesélj... Amúgy is beszélnünk kell még az estről. :D

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem nekiülök egy emailnek, nyomdafestéket nem tűrő dolgok történtek XD

    Bizony-bizony, már agyaltunk a dolgon Vincenttel:D

    Amint magamhoz térek a túl sok alvástól dobom a mailt.:)

    VálaszTörlés
  5. Mutatták valamelyik nap a tévében a barokk esküvőt. (Álmaim netovábbja, de nincs az a férfi, aki elvenne, így nincs esélyem. :D) De a menyasszonyt is kenterbe vertétek. A vőlegény jelmeze pedig mintha pont ugyanaz lett volna, mint az itt a harmadik képen látható középső úriemberé.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések