Képes élménybeszámoló a Viktoriánus Találkozóról

A metrós-pózolós képek elmaradhatatlanok voltak ezúttal is:

Ruha: 25 000 ft Táska: 1500 ft Az emberek arca a metrón: megfizethetetlen :D

Végül miután mindenki előkerült, elindultunk a Füvészkertbe, ahol megcsodálhattunk mindenféle különleges növényt.



A Japán kert kihagyhatatlan volt,születtek is nem éppen erkölcsös képek, ide a 14 karikásakat teszem csak fel:D


"Várjatok, most pózolok!"
Hát igen, kibújik a szög a zsákból, voilá, a valódi énünk:D

Lizzy szerint ez lesz 10 év múlva:D


Végül elnéztünk a Lotz kávézóba,ami bár nagyon szép és elegáns hely volt, azt hiszem mi még így kiöltözve sem voltunk elég sznobok oda:D


Utána még elmentünk a Margit szigetre kút után kutatva, s eközben bepótoltuk a szokásos múltidézős trollkodást, ki ki fantáziájára bízva a dolgot, ugyanis ezek az órák nem lettek megörökítve:)

A képeket Gabriel Mester készítette, őt kell nyaggatni a 18 karikás képekért:D

Megjegyzések

  1. Hááááhhhhhhh:D A kövönülős-pózerrel-pózolós képen olyan, mintha valaki a szoknyám alá bújt volna és kilóg a lába :D:D:D Az abroncsmutogatósból nincs kép?:D Holnap küldöm, Sisi, az én képeim, és majd eldöntöd, melyik kerül fel:) Bár szerintem mindegyik szalonképes:D

    Lizzy: ha 10 év múlva is így fogok kinézni, akkor egye-fene, jöjjön a sors:D

    VálaszTörlés
  2. Most már mindenki tudja, hogy titokban nagy Gaga-fan vagyok. És, hogy hogyan festek, amikor nem öltözök ki, és nem sminkelem magam, pózerként rémes. :D Azonban nem szeretnék maszkot hordani. Ma az animeconra a fotózkodások miatt rémesen kisminkeltem magam, és nem is volt semmi foganatja, csak, hogy egy álarcot viseltem egy szomorú arc fölött, akinek mutatom magam az nem én vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Amirah, van még elküldtem neked a linket, ott van az összes perverz kép:D
    Ha megvannak a te képeid küldd át és szívesen kiteszem ami szalonképes:D
    Most nézem elcsúszott a felirat, Lizzy rám gondolt, de szerintem egyikünk sem kerülheti el a sorsát:D

    Aliza, téged mindenhogyan szeretünk, akkor is ha titokban Gagára táncolsz otthon:D
    Tök jó volt, hogy eljöttetek Pepével, bár most nagyon lufi volt a tali, de majd a Charleston estbe mindent beleadunk.
    Fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  4. Hopp, Charleston, ilyenkor beindulnak az agyamban a fogaskerekek... :D

    VálaszTörlés
  5. Killerqueen, köszönjük:)

    Aliza,nyugodtan onthatod az ötleteket:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Sisi gyönyörű a ruhád, megkérdezhetem, hogy honnan vetted hozzá a mintát, mert vhonnan szörnyen ismerős, vagy divatlapból vagy fényképről, de tutira, hogy már láttam vhol a hasonlóját! Köszi a választ, nem kukacoskodni akarok csak szörnyen piszkálja a csőröm, hogy ismerős!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések