A Második Múltidéző Találkozó tervezete

Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam az első találkozóról, illetve sokan érdeklődnek, hogy mikor és milyen lesz a Második Múltidéző Találkozó.

Elöljáróban annyit, hogy júliusban lesz, egy hétvégi napon, szavazni oldalt tudtok, hogy melyik nap lenne a legalkalmasabb nektek.

A korok közül az emprie-t és a biedermeiert* választottuk a nagy melegre való tekintettel.
(Látom a szavazón, hogy az 1850-1900as évekig terjedő szakaszt szeretitek a legjobban, ígérem lesz még idén olyan találkozó ahol lesz lehetőség ezeket a ruhákat felvenni.)

A találkozó most Jane Austen világába kalauzolna el, egy romantikus piknikre a Svábhegyen vagy Normafán, ezt még nem döntöttük el.

A "belépő" valamilyen kis elemózsia lenne, amit majd közösen elfogyasztunk. Hozhattok sütit, mini szendvicset, pogácsát, vagy üdítőt, amihez éppen kedvetek van.


*(Ne felejtsétek, ezek a korok csak irányt adnak a találkozó hangulatának, abban is jöhettek amitek van, nem kell ezért plusz pénzt kiadni:)

Megjegyzések

  1. A Margit -sziget nem jó platz?Városligeti csónakázás esetleg, :)...?

    VálaszTörlés
  2. Te Siss,gondolkodtam, lehet,hogy jó lenne még nem annyira megkötni a stílust,mert akkor többen jönnének...?

    VálaszTörlés
  3. Nincs megkötés, mindenki abban jön amiben akar, a plakátokon is ki szoktam írni, csak most elfelejtettem. Szerintem jó ha van egy irányvonal:)
    Felőlem ha valaki abroncsban akar túrázni, megteheti:))

    A Margit sziget túl kicsi, nagyon sokan lesznek, meg az már kicsit uncsi, jöjjön valami más:)
    Nekem sincs közel Svábhegy:)
    De lehet kiteszek erről is egy szavazót:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések