Örök kislányoknak

A kaméliás hölgy
Végre kapható hazánkban is az újságárusoknál a Lengyelországban kedvelt Régi idők hölgyei babasorozat. Azt hihetnénk, hogy valami olcsó kínai vacakot sózhatnak ránk ennyi pénzért, mivel a babák bevezető áron csak egy ezresbe kerülnek. A DeAgostini babák mégis különlegesek, s ha másért nem dísztárgynak érdemes egyet a múltidéző budoárba venni.

Nem igazán szeretek reklámozni dolgokat, főleg nem olcsó játékokat, ha azokat nem tartanám illőnek, de a DeAgostini regényhősnő kollekció babáit muszáj vagyok mégis megemlíteni. Igaz, hogy a profi babagyűjtőknek lehetne hozzájuk egy-két szavuk - a kidolgozás nem elég handmade, vagy az arcok lehetnének eredetibbek -, de gyerekeknek, a nem annyira mániákus babagyűjtőknek, s csak a régi korszakok kedvelőinek, külön kislányoknak nagyon tetszeni fog. Arra alapozom ezen állításomat, hogy az 19. századi Harpers Bazaar's ábráit királynőinek tartják a mai kislányok, akkor a DeAgostini múltidéző porcelánbabák simán überelik a Barbie-t és Hannah Monatana-t.

Ezenkívül az irodalomtanulmányokban is segíti csemetéinket - vagy éppen minket - hiszen Bovaryné, Elizabeth Bennet, Anna Karenina és Jane Eyre regényhősnők élednek újjá babaként. A kidolgozáshoz csak annyit, hogy a makettfenegyerekek sem panaszkodhatnak, mivel például olyan apróságokra is odafigyeltek a készítők, hogy a hölgyeknek legyen bugyija. A szegélyek kidolgozottak. Margaret Schlegel kis kalapját még egy gyönyörű mini toll is díszíti.


Margaret Schlegel


Ami esetleg rontja az összhatást, hogy hiába van a babáknak üvegszemük ilyen pici méretben is! a szemhéjukat sajnos nem lehet becsukni. A karjuk és fejük ellenben jól mozgatható - utóbbival ki lehet fejezni a baba lélekállapotot -, festési hibát a kis kaméliás hölgyemen még nem találtam. Érintésükön érezni a porcelánt, így aki első ránézésre úgy ítélné meg ez csak vacak műanyag annak mondom, hogy nem, valóban porcelánból vannak.


Lady Chatterley

A ruhák pedig irigylésre méltóak, ennyiért nem lehet ilyen pici méretben ilyen csodás régi-ruha utánzatokat találni. Szóval, aki a lányát szeretné múltidéző útra terelni, annak érdemes elmenni az újságárushoz, s beszerezni egy Bovarynét! A hatás garantáltan nem marad el. ;)


Anna Karenina
Még több babakép

Megjegyzések

  1. Hol lehet ilyeneket kapni. Egy kell, de mindenkép. XD

    VálaszTörlés
  2. Én is tisztelettel azt kérdezem, hol lehet ezeket a szép babákat kapni?

    VálaszTörlés
  3. Újságosnál, azt hittem beleírtam. :)

    VálaszTörlés
  4. Olvastam, beleírtad, csak nehezen hiszem el, hogy egy mezei újságos tart magánál egy nagy babaválasztékot. Mástnem körbekérdezősködök köztük.

    VálaszTörlés
  5. Anyukám elég mezei piaci újságosnál vette, én is meglepődtem, amikor hazahozta, de ez az igazság. :D

    VálaszTörlés
  6. Margaret Schlegel babát már sehol nem találtam, valaki tudna segíteni?

    VálaszTörlés
  7. Köszi ezt a bejegyzést! Ma a postán láttunk egy ilyet a lányommal és a kocsiban megeszéltük, hogy utánanézek, hogy vajon milyen minőség... A neten barangolva bukkantam a blogra (nagyon tetszik, gratulálok!!!) és megerősített abban, hogy a baba nem gagyi. Visszamentem (vasárnap lévén üres ma a posta) és megvettem (tényleg nagyon jó áron van és SZÉÉÉÉP), félretettem, ha lesz valami alkalom, meglepetésként előveszem... :-)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Én "régóta" gyűjtöm a porcelánbabákat,és sajnos csak most hallottam erről a "Régi idők hölgyei" sorozatról. Egyet sikerült megvennem a MARGUERITE GAUTIER/A kaméliás hölgy regényének hősnőjét.

    Érdekelne még:
    a MARGARET SCHLEGEL/Szellem a házban című regény hősnője;
    az ELIZABETH BENNET / Büszkeség és balítélet;
    ANNA KARENINA / Tolsztoj regényének;
    és a JANE EYRE / Jane Eyre című regényének hősnője.
    Ha esetleg valaki meg tudná írni,hogy hol juthatnék ezekhez hozzá,annak nagyon örülnék.
    budapesti lakos vagyok.
    Előre is köszönöm a segítséget.
    Ui: Újságárusoknál néztük, ott már nem lehet kapni.

    Üdv. : Betty

    VálaszTörlés
  9. Lemaradt az elérhetőségem; amiért elnézést kérek!
    Betty = betty0407@citromail.hu

    Még egyszer nagyon köszönöm,ha segítetek!

    Üdv.: Betty

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Ha valaki még olvasná... Feltehetőleg az a két baba (Marguerite, Jane) van még az országban, biztos kicsit drágábban jön majd a többi is. Csak annyi, hogy figyelni kell az újságost és nyugodtan kell válogatni, ha valaki gyűjteni akar. Ez javított comment...

    VálaszTörlés
  12. Nekem Marguerite Gautier, Emma Bovary, Jane Eyre és egy ismeretlen lány (pékáruval) van meg. Ezeket több városban tudtam beszerezni. Az ismeretlen nincs benne a mellékelt katalógusban, de a lengyel változat 40 valahány darabos, így lehet hogy nem csak az a 12 jelenik meg, ami abban van.
    Az újságosok sem tudják, hogy hogyan fog megjelenni és hogy mennyi. :(

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörűek a babák, engen is érdekelnek, de csak a Marguerite Gautier-t sikerült megszereznem.
    Ha valaki tudja, hol kaphatom meg a többit, kérem írja már meg.

    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés
  14. Lécci írjatok budapesti helyeket, ahol lehet kapni. Ahány helyen keresem, mindenhol csak a Bovarynét kapni... köszi!

    Lányos apuka

    VálaszTörlés
  15. Akkor én írok. A Blaha környékén lehet kapni a Marguerite-t és Jane Eyre-t. Astoria, Móricz körtér szintén. Hol lehetett Bovarynét és a többit kapni? Írjon más is! Engem konkrétan a pékárus kislány érdekel...

    VálaszTörlés
  16. Én is vettem egy babát,egy újságosnál.Azt feltételezem,hogy ez egy sorozat.Tudja valaki,hogy milyen idő közönként fog megjelenni?Ha igen légyszí valaki írja meg!!!KÖSZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!Szeretném az összeset megvenni ami megjelenik.

    VálaszTörlés
  17. amit eddig megvettem, az mind 2011/01. szám volt. totál kiszámíthatatlan, nincs magyar honlap, a többi Deagostinis semmit sem tud erről a sorozatól, a magazin impresszumában is mindenki lengyel...

    L'Apuka

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!

    Emma Bovary-t és Marguerite Gautier-t ma vettem meg Zuglóban az Egressy térnél lévő trafikban. A vitrines kirakatban rögtön megláthatóak.
    32-es busz, 3-as és 62-es villamost ill. 77-es troli mind megáll a környéken.
    Hajrá :)

    VálaszTörlés
  19. Szeretném megrendelni a katalógust, amiből lehet megrendelni a babákat, vagy a címet, ahol megvehetőek a babák. Aki tud,segítsen!
    seprenyi.erika@gmail.com
    Köszi! ! !

    VálaszTörlés
  20. Nincs katalógus, minden baba újságosnál kapható

    budaörsi Auchan Relay: kaméliás hölgy vagy 20 db

    fehérvári úti piac Relay: Jane Eyre 3 db

    kosztolányi dezső tér 5: Bovaryné 4 db

    mai állás

    L'Apuka

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Nekünk ebből a sorozatból megvan már vagy 15 db. Szlovákiában már jó másfél éve lehetett kapni. Ott ha jól emlékszem havonta volt új baba.

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm mindenkinek az információt, egy Jane Eyre babát vettem a kislány unokámnak, és nem találtam az igért utánpótlást. Az ujságos akinél vettem nem biztatott, szerinte nem lesz több. A kisunokám viszont nagyon várja a többi babát. Üdvözlettel egy nagymama aki szeretne örömet szerezni az unokájának

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok nagyon szépek a babák én is szeretnék beszerezni párat.
    Körülbelül mennyibe kerülnek?
    Köszi.

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!

    Hármat sikerült már vennem a kis unokámnak.
    Emma Bovary,
    Marguerite Gauter,
    Jane Eyre
    Segítsetek abban, hogy hol lehet a többihez hozzá jutni.
    Köszi:
    Márta
    zs1960@t-online.hu

    VálaszTörlés
  25. Nagyon jó nektek. Győrben csak kétféle babát lehetett kapni. Most sehol semmi és senki nem tudja, mikor lesz.

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!

    Valaki be tudná a magazin impresszumát szkennelni, vagy valahogy kimásolni és megküldeni nekem?
    Már nem kapható a sorozat újságárusoknál (4 baba után megállt - úgy hallottam), a postáról is visszaküldték őket remittendaként, viszont engem is érdekelne, mert a kislányom most kapott rokonoktól egy szép nagy babaházat, abba úgy gondolom pont beleférnének. (Milyen magasak a babák?).
    Az e-mail címemre várom a segítségeket:
    khris.fionn@gmail.com

    Ha esetleg valaki többet vett, mint szüksége van rá, akkor szívesen üzletelek vele...

    Köszönöm!
    Kétlányos Apuka

    VálaszTörlés
  27. Nekem csak kettőt sikerült megszerezni, és nagyon csalódott vagyok. Eddig még soha nem volt panaszom a DeAgostini kiadó sorozataira, legalább hármat végig is gyűjtöttünk. Ennek nagyon megörültem, és most csak állok,és nézek. :( Remélem nem csak feleslegesen izgatták fel a népet. :D Viszont roppantul megnyugtató, hogy nem csak itt van ez a helyzet, hogy nem lehet babát kapni. Már azt hittem, csak én lesek, mint hal a szatyorban...

    VálaszTörlés
  28. Üdv Mindenkinek! A győri hozzászóló vagyok. Nálunk csak kétféle baba volt, egyszerre jöttek és utána semmi. Szerintem országrészenként másfélét küldtek szét majd március végén-április elején minden városból visszahívták a megmaradt babákat. A postán se tudják lesz-e folytatás, a mellékelt újságban semmi elérhetőség nincs, se cím, se email, se telefon. Ez az egyetlen hely amit rendszeresen megnézek, mert máshol még ennyit sem tudnak az egészről. Én is szívesen vennék! Győri reménykedő

    VálaszTörlés
  29. Van két eladó babám a Régi idők hölgyei sorozatból.
    1000ft/db+ postaköltség, vagy személyes átvétel.
    A magyar újságban nincs benne.

    ide írjon akit érdekel, képet küldök róluk mailben:
    eszter.hitter@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Kiegészítés az előbbi hirdetésemhez.

    A két eladó baba:
    Anne Ozores 14 számú
    Lucy Honeychurch 17 számú a sorozatból.

    1000ft/db

    eszter.hitter@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Ismét lehet kapna az újságárusoknál a Régi idők hölgyei című újságot 2 db babával mellékelve 990Ft-ért. Budapesten a körúton már mindenhol érdeklődtem, de nem találtam ilyen nevűeket: MARGUERITE GAUTIER, CONSTANCE CHATTERLEY, MARGARET SCHLEGEL. Ezek a mellékelt újságban vannak képekkel illusztrálva. Ha valaki tudott venni ilyeneket megírná, hogy hol? Vagy esetleg ha volna eladó, azt megvenném! maartita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  32. Nagyanyám vett kettőt, akiket nem tudok beazonosítani. Van hozzá katalógus, amiben benne vannak a többiek. Biztosan veszek még párat, Anna Karenina, Marguerite és Szonyecska tetszik legjobban.

    Az a kettő, amim van: egy vörös-zöld kimonószerű pongyolás, göndör hajú baba és egy nevelőnőnek kinéző, kontyos (nem Jane Eyre, más a ruhája és a frizurája). Tudja valaki, kik lehetnek? A nevelőnőre A csavar fordul egyet hősnője a tippem, de a másikról sejtelmem sincs.

    Nagyon szépek, hihetetlen, hogyan tudnak ilyen részletgazdag babákat csinálni ennyiért.

    VálaszTörlés
  33. Én olyat kaptam, amelyikben Nora Helmer és Charlotte Stant (fekete ruhás, szőke kontyos) baba volt. Ezek szerint megint össze vissza árulják.
    http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu/p/1/?t=Damy%20z%20minionych%20epok itt megvan egy pár baba névvel képpel együtt. A többit meg úgy tudod megnézni, hogy a DeAgostini.pl-en megkeresed a "dámák" oldalát, és ott fel vannak sorolva a nevek, arra pedig külön rá tudsz keresni.

    VálaszTörlés
  34. mostanában újra lehet kapni , de olyanokat amik teljesen eltérnek az újságban lévőkkel. csak szonya van aki benne van az újságban.

    VálaszTörlés
  35. Én ma fedeztem fel az újságot és két babát az egyik spar/kaisers üzletben és hosszas nyomozás után kiderítettem, hogy Maggie Ververt és Teresa Raquint vettem meg.
    Találtam egy oldalt, bár spanyolul van, de 38 baba képe és neve látható rajta.
    http://brincandodebonecas.blogspot.com/2008/03/bonecas-antigas.html
    Jó böngészést és gyűjtögetést mindenkinek! Jaj de csodálatos babák, beléjük szerettem...

    VálaszTörlés
  36. Hát ez nagyon jó! Én "az őszi körben" 4 csomaggal vettem 1-ben: Nora Helmer és Charlotte Stant volt (de ezt már írtam), aztán a több kombinációt elfelejtettem, de benne volt Maryna Lewicka, Barbara Niechicic, Mabel Chiltern, Nana, Hrabina Olenska, Teresa Raquin. Nekem a Teresával nem Maggie volt, így nagy sajnálatomra össze-vissza pakolták össze őket.
    De nagyon örülök, hogy mások is ideírják, hogy kiket találtak meg így nem hagyom abba a keresést :D

    VálaszTörlés
  37. ez az oldal spanyolul nem létezik

    VálaszTörlés
  38. az a spanyol oldal megszűnt

    VálaszTörlés
  39. valaki segítsen !!!! van egy vörös hajú copfos fekete ruhában nem tudom kicsoda!!! van egy tiszta fehér ruhás barna göndör hajjal.. egyébként aki írta azt az oldalt ahol mag van 38 nincs meg véletlenül a listája? kéne.

    VálaszTörlés
  40. Nekem van egy listám képekkel, szívesen elküldöm bárkinek. Emellett van egy Nora Helmer babám eladó 500 ft + posta költség (mert nálunk mind1ik mellé ez van csomagolva :( ).
    Mindkettővel kapcsolatban érdeklődni: negyedora2@yahoo.com-on lehet

    VálaszTörlés
  41. Érdekes, nekem bejön az a spanyol oldal.
    Egyébként van egy másik link is, itt 40 baba van fent névvel, képpel. Itt a linkje:
    http://www.planetadeagostini.com.br/colecionavel/damas-de-epoca.html

    VálaszTörlés
  42. Az én listámon megvan mind a 43 baba fényképpel (az e-mail-es). Amúgy nagyon figyeljen, aki babát vesz, mert nekem volt közte olyan is, amelyiknek le volt törve a lába, de ez a ruhájától nem látszott, csak, amikor kibontottam. Jól át kell forgatni az újságot. :)

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!

    Neme van két babám: Eleanor Dashwood és Lucy Honeychurch, amiket elcserélnék Jane Eyre-re, vagy Bovarynéra, Vagy Anna Ozores, vagy bármelyik bordó ruhás hölgy.

    Üdv.
    S

    VálaszTörlés
  44. Elfelejtettem megírni, hogy a cserével kapcsolatban hol érdeklődhetsz: vighe@fibermail.hu

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Megtudnátok mondani, hogy ki melyik újságosnál vásárolta a babákat? Sajnos én majdnem mindenhol csak ugyanazt a kétfajta babát láttam. Fehér ruhás és bordó testhezálló ruhás.

    VálaszTörlés
  46. Én az Astoria aluljáróban Elizabeth Bennet babát láttam, de nem tudom mivel volt párosítva. Kate Croy baba Gwendolen Fairfax-al párosítva a Blaha Lujza téren a mc donalds túloldalán lévő újságosnál van.

    VálaszTörlés
  47. Nora Helmer babát hol láttatok, vettetek?

    VálaszTörlés
  48. Nálunk Csongrád megyében szinte minden baba Norával van párosítva! Ezért kellemetlen, hogyha szeretném azt az 5. féle babát, akkor 4 Nora feleslegem lesz.

    VálaszTörlés
  49. budapeste már nagyon sok fajta van , van olyan ami úgy néz ki mintegy kínai

    VálaszTörlés
  50. és olyan kínai félét hol lehet venni?

    VálaszTörlés
  51. Budapesten Nora Helmer babát (szőke haj, kék színű ruha, kék kockás anyaggal kombinálva)látott már valaki? Ha igen hol?

    VálaszTörlés
  52. Elnézést akkor, akinek nem jött be a spanyol oldal, amit ajánlottam, bár nekem most is bejött, tehát nem értem. De akkor örülök, h vki tud másik oldalt is:)
    Az a baba, ami bordó boleróban van, fekete ruhával és vörös copfos, az Teresa Raquin (ha már megtalálta a választ, aki kérdezte, akkor elnézést kérek).
    Ma láttam a körúton, a király utcánál a cba előtti újságosbódéban Maggie Velvetet (vajszínű ruha, csipkés ujj, göndör barna haj, benne virág a bal oldalon)és nem Teresával volt párosítva, hanem vki mással, fekete hajú és ruhájú, csipkés kesztyűjű baba.
    Ha valaki lát esetleg Elinor Dashwoodot, Emma Woodhouset vagy Lady Windermere-t valahol Budapesten, az kérem szóljon! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  53. Előzőekhez még annyit szólnék hozzá, hogy időközben kiderítettem, hogy Mabel Chiltern volt Maggiehez téve.

    VálaszTörlés
  54. Elinor Dashwood Budapesten a Blahán az aluljáróban van! Egy fehér ruhással párosítva, szerintem Daisy Miller-el.

    VálaszTörlés
  55. Kedves babagyűjtők! Ma korán reggel a Jászai Mari téren, azon az oldalon, ahol egy olcsó textiles bolt is van az újságosnál két nagyon szép babát vettem! Annyira örülök nekik! Az egyik az a kínai ruhás, még szütyő is van a kezében (Millie Theale)a másik pedig szőke hajú, nagy fekete tollas kalappal, fekete csipke blúzban, sötét pink színű kabátban és szoknyban (Miss Erlynne). Ha jól emlékszem Miss Erlynne más párosítással is volt, talán Cecily Cardewal. Én eddig 16 babát gyűjtöttem össze, de alig bírok betelni velük!

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok!
    Akinek van felesleges babája és szeretne rajta túladni, vagy cserélni azzal szívesen felvenném a kapcsolatot. Nagyon rossz, hogy mindenütt más fajta babát lehet kapni.
    Az email címem: bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Nekem van egy Gwendolen Fairfax nevű babám, amit szívesen elcserélnék! (Szőke haja van feltűzve, kis kalappal, bordó míderben krém színű kis kabát és testhez álló szoknya van rajta.
    http://www.planetadeagostini.com.br/uploads/gadgets/7257_39gen.jpg
    Budapesten személyes csere megoldható!
    Ezek a babák érdekelnének:
    Nora Helmer
    Lady Windermere
    Constance Chatterley
    Naná
    Lucy Honeychurch
    Sonia Simonovna
    Helen Schlegel
    Tristana Garrido
    Fanny Price
    Fortunata
    Mathilde de la Mole
    Ezek közül bármelyikre szívesen elcserélném Gwendolent.
    Az e-mail címem: maartita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  58. Kedves Babagyűjtő társak!
    Én sajnos csak most találkoztam ezekkel a babákkal teljesen véletlenül. Az első babákat nálunk Tiszaújvárosban a SPAR áruházban találtam. Azóta tudatosan keresem őket. Szerencsére a TESCO és a posta újság árusánál is hozzá lehet jutni. A baj csak az, hogy minden helyen más-más baba van. Jó lett volna ha 2 hetente megjelenik rendszeresen az újság, és mindenki hozzá juthat a teljes kollekcióhoz. Ha valakinek van cseréje, szívesen cserélnék.
    Az e-mail címem:siposedit@citromail.hu

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok!
    Imádom én is ezeket a babákat, szerintem nagyon szépek. A nagyobbik lányom nem egy babarajongó (ő macipárti), de még neki is tetszettek. Ez a tény önmagárért beszél.:)
    Lenne egy Daisy Miller és egy Jane Eyre babánk cserébe, illetve tudok talán még szerezni Eugénie Grandet, Ana Ozores, Condesa Olenska Pepita Jiménez babákat. Mifelénk ezeket árulják.
    Aki cserélne, kérem, írjon.
    dogeedit@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Ma egy Jane Eyre-t meg egy újabb ismeretlent kaptam, az ismeretlen fekete csipkés sötétvörös ruhában van és fekete mantillában. Barna hajú. Spanyolgyanús a fátyol miatt. Ki lehet?

    VálaszTörlés
  61. Pepita Jiménez az ismeretlen baba.

    VálaszTörlés
  62. Kedves Noriko-chan!
    Hol kaptad a Jane Eyre babát? Melyik újságosnál?

    VálaszTörlés
  63. Soproni vagyok, az itteni Intersparban van egy újságos.

    VálaszTörlés
  64. Szeretnék cserélni 2db Elizabeth Bennet babát Fanny Price és Anna Karenina babára.Akit érdekel írjon.

    VálaszTörlés
  65. Lenne cserére 3db babám: Nora Hemler, Elizabeth Bennet, Cecily Cardew. Milyet tudnátok adni érte? "Már csak" 19 babám hiányzik a 43-ból. :)
    e-mail címem: negyedora2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok!
    Nekem lenne 2 Fanny Price babám, akiket cserére tudok ajánlani.
    Elsődlegesen Anna Karenina és Pepita Jimenez érdekelne, de sok hiányzik még a teljes gyűjteményből. :)
    A vica048@freemail.hu címre várom a cserével kapcsolatos ajánlatokat! Évi

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok!

    Ma reggel 3 újságosnál is érdeklődtem babás újság felől, de egyikben sem volt már. Elfogyott! :-( Kérdeztem, hogy később lesz-e, de mindenhol azt mondták, hogy nem! Ennyi volt! Ezek szerint érdemes gyorsan több helyen is körbenézni, ha valaki szeretne még babákat venni!

    VálaszTörlés
  68. Fortunata nevű babát látott valaki valahol?

    VálaszTörlés
  69. Fortunát én a tavaszi "eresztésben" vettem. Most még nem láttam.

    VálaszTörlés
  70. valakinek nincs újságja amibe most az újak is benne vannak????

    VálaszTörlés
  71. a babák nagyon jók, szépek, esetleg nincs valakinek Fortunata babája amit cserélne???

    VálaszTörlés
  72. Valaki segítsen kitalálni, hogy melyik baba lehet ez: aranysárga ruha, fekete zeke, ugyanilyen arany-fekete a kalapja és az esernyője is, a baba szőke (nem Jane Eyre!)
    És valaki nem tudja, hogy Anna Karenina baba hol kapható?
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  73. Szia!

    Szerintem Izabela Lecka lehet a baba, amit írtál!
    Itt egy kép róla, amit a neten találtam, hogy be tudd azonosítani.
    http://www.google.hu/url?source=imglanding&ct=img&q=http://jadzik.blox.pl/resource/S6303746a_filtereda.JPG&sa=X&ei=G3tzTtaRGcb54QTb2M2wDQ&ved=0CAcQ8wc&usg=AFQjCNEIO5JAN7tRLI8C_2sgs-yneLj5aQ
    Hol vettél ilyen babát?

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok!

    Van valaki akinek feleslege van vagy postázna nekem ajánlottan vagy eladással utánvéttel? Ezek a babák érdekelnének:

    Lady Windermere
    Constance Chatterley
    Naná
    Lucy Honeychurch
    Sonia Simonovna
    Helen Schlegel
    Tristana Garrido
    Fanny Price
    Fortunata
    Mathilde de la Mole
    Margarida Gautier
    Ana Karenina
    Margaret Shlegel

    E-mail címem: maartita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  75. Én erről az Izabela Leckáról még nem is hallottam, a lengyel DeAgostiniben nincs is benne. Tényleg, hol lehet ilyet venni?
    Anna Karenina pl. Szentesen biztosan van (volt csütörtökön) Elizabeth Bennet-tel párosítva.

    VálaszTörlés
  76. Szia!

    Köszönöm szépen, tényleg Izabela Lecka:-) A teljes lista hol található? Mert ezek szerint a korábban feltett linkek sem kimerítőek... Egyébként én a szombathelyi vasútállomáson lévő újságosnál vettem őt.
    Mégegyszer köszönöm:-)

    VálaszTörlés
  77. Az Anna Kareninás üzenetre válaszolva: nekem pont ezért a kettőért fáj a szívem:-( Anna Karenina+Elitabeth Bennet. Szentesen ezek szerint kapni? Valahogy postai úton nem lehetne megoldani? Valaki tudna segíteni?

    Emailcímem: orizso2@freemail.hu

    előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  78. találtam egy nagyon jó oldalt ,ahol van egy olyan baba, amit nem ismerek ,fekete kalap ,fekete haj ,felete ruha,ki lehet az????????????

    VálaszTörlés
  79. egyébként van egy csomó olyan baba ami nincs is a lengyel deagostinibe

    VálaszTörlés
  80. Szerintem a fekete ruhás Margarita lehet a Mester és Margaritából.

    VálaszTörlés
  81. Kedves szentesi író!

    Engem is érdekelne az Anna Karenina baba! Megoldható lenne, hogy vennél nekem Szentesen egy ilyen babát és elpostáznád nekem? Kifizetném, jöhet utánvéttel is!

    E.mail: maartita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  82. Mindenkinek írtam Annával kapcsolatban. Én sem vagyok szentesi, de nincs olyan messze és holnap délelőtt átmegyek és megnézem, hogy van-e még. Ezért szóljon, akit még érdekel, én pedig folyamatosan nézem az oldalt és írok.

    VálaszTörlés
  83. Kedves szentesi bababeszerző:-)

    Az előbb megnéztem, hogy kaptam-e emailt, de nem. Mégegyszer megpróbálod elküldeni a címemre: orizso2@freemail.hu?
    Mindenképp kellene Anna Karenina baba és akkor postai utánvéttel átvenném.
    köszönöm!

    VálaszTörlés
  84. Még egyszer elküldtem most remélem megérkezeik

    VálaszTörlés
  85. Kedves szentesi író!

    Ha aktuális még és van, nekem is szükségem lenne Anna Karenina babára.
    Elérhetőségem: vighe@fibermail.hu

    VálaszTörlés
  86. Holnap átmegyek Szentesre, (ha még van) felvásárolom a készletet, és nagyon szívesen cserélek, vagy elküldöm utánvéttel/előre utalással annak, aki szeretné. De jobban szeretném cserélni őket, mert én már a környék összes babáját felvásároltam.

    VálaszTörlés
  87. Sajnos most sem kaptam semmit az emailemre, de megadok két másikat, hátha arra átjön: moriczerzsebet@freemail.hu vagy orizso2@gmal.com!
    Én a cserében is benne lennék,ha gondolod Szombathelyről küldök neked pl:Izabela Lecka-ból! Azt hiszem ez elég ritka és szerintem nagyon szép is!

    VálaszTörlés
  88. Pont ezt írtam én is neked a mail-ben :D

    VálaszTörlés
  89. Jól olvastam? Anna Karenina? De jó is lenne, azt én is nagyon szeretném! Kérlek, kedves bababeszerző Szentesről, rám is gondolj, ha módodban áll! Cserébe küldök Neked valami szépet. :) Köszönöm előre is.
    dogeedit@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Lenne 1 Nora Hemler, 6 Elizabeth Benett és 5 Anna Karenina cserére vagy eladásra. Azok a babák, amelyek érdekelnek a következők: Kate Croy, Elinor Dashwood, Lady Windermere, Helen Schlegel, Isabel Archer, Lady Chatterley, Miss Erlynne, Eugenie Grandet, Szonya, Tristana, Anna Ozores, Margarita, Anna Elliot, Emma Woodhouse, Estella Havisham, Mathilde de la Mole, Izabela Leczka.
    e-mail: negyedora2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  91. szia engem érdekelne az,Aanna Karenina,és elcserélném Anna Elliot babára, hol laksz?

    VálaszTörlés
  92. Csongrádon, így gondolom, hogy csak a postai csere a megoldható!

    VálaszTörlés
  93. rendben, mikor tudod küldeni??

    VálaszTörlés
  94. Hétfőn, mert ma már nem érek rá postára menni. De nem lehetne ezt e-mailben megbeszélni? negyedora2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  95. Valakinek nincs Isabela Lecka babája?

    VálaszTörlés
  96. Valakinek nincs olyan linkje ,ahol megvan az összes baba, amik nincsenek a lengyel kollekcióban?

    VálaszTörlés
  97. engem is érdekelne az Isabela Lecka, ezt Móricz Erzsébetnek mondom

    VálaszTörlés
  98. Szerintem 44 db az összes: 43 sima + 1 speciális kiadás. Én egy orosz oldalt találtam és ott is annyi volt felsorolva. (Bezzeg egy ott induló új sorozatban 60 db baba van, de az a volt Szovjetunió népviseleteivel foglalkozik).

    VálaszTörlés
  99. Nore Helmer babát nem tud valaki cserélni??????

    VálaszTörlés
  100. De én tudok Norát van még egy negyedora2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  101. szia nekem kellene a nora, és én cserélném veled anna elliotot is

    VálaszTörlés
  102. a 44 babás oldal nevét leírod?

    VálaszTörlés
  103. OK! Írj e-mail-t vagy az e-mail címedet!

    VálaszTörlés
  104. nem kaptad meg az e-mail-em??

    VálaszTörlés
  105. Nem! Ma csak egyet kaptam Isabela Leckával kapcsolatban. Más nem jött!

    VálaszTörlés
  106. én anna karenina cserélésével kapcsolatban küldtem negyedora2@-nak

    VálaszTörlés
  107. Kedves negyedora2@yahoo.com!

    Nekem van cserére Izabela Lecka babám, Anna Karenina érdekelne, tegnap váltottunk is ez ügyben e-mailt.(vighe@fibermail.hu)

    Üdv.
    Anasztázia

    VálaszTörlés
  108. szia neked még van isabela lecka babád?

    VálaszTörlés
  109. Kedves negyedora2!

    Elizabeth Bennet is érdekel cserére, van helyette Helen Schlegelem, vagy Elinor Dashwoodom.

    Anasztázia
    (vighe@fibermail.hu)
    Valamiért a yahoo címedről visszadobja az e-maileket

    VálaszTörlés
  110. Igen, van Lecka babám cserére.
    Anasztázia

    VálaszTörlés
  111. Kedves Anasztázia!

    Küldtem vissza mail-t (ezek szerint nem érkezett meg) Helenért és Elinorért odaadom Elizabethet és Anna Kareninát!

    VálaszTörlés
  112. az nagyon jó lenne ,hol laksz?

    VálaszTörlés
  113. Szia Dóri!

    Megérkezett az e-mail, át is küldtem vissza a címemet. Megkaptad?

    Anasztázia

    VálaszTörlés
  114. engem Lecka érdekel ,kedves Anasztázia

    VálaszTörlés
  115. anasztázia , te honnan szerezted leckát? hol laksz???

    VálaszTörlés
  116. Kedves Anasztázia!

    Megkaptam, válaszoltam is!

    VálaszTörlés
  117. hol laksz anasztázia???



    Bogi

    VálaszTörlés
  118. engem érdekelne:
    Hlen Schegel
    Fortunata
    Iabela Lecka
    Millie Theale
    Erlynne kisasszony
    Aki cserélne ilyeneket írjon erre az oldalra, de mondanivalójába legyen benne a nevem:Bogi

    VálaszTörlés
  119. Szia Bogi!

    Sajóörösön lakom.
    Van Izabela Lecka, Millie Thealie babám is cserére.

    Anasztázia

    VálaszTörlés
  120. ó az nagyon jó lenne ! millie ugye az a kék ruhás?

    VálaszTörlés
  121. Igen, a kék ruhás.
    e-mail címemet megtalálod a fórumon.

    Anasztázia

    VálaszTörlés
  122. valaki tudna egy linket amin Maryna Levicka és Barbara Niechcic képe van rajta?

    VálaszTörlés
  123. Nekem is lenne, egy olyan babám, akiről nem tudom, hogy kicsoda: világoszöld ruha, virágcsokor a kezében és kontya van! Ő sincs benne a 43 baba között.

    Valakinek ötlete?
    köszi

    VálaszTörlés
  124. A zöld ruhás baba neve Maryna Lewicka.

    VálaszTörlés
  125. Maryna Lewicka: világos zöld ruha, virágcsokorral a kezében.
    Barbara: Világos, halvány kék csíkos ruha, szalagos fehér kalap, selyem öv a derekán.

    VálaszTörlés
  126. Sziasztok!
    Akinek van felesleges babája és eladná, vagy elcserélné, szívesen felvenném vele a kapcsolatot! Békés megyei vagyok.
    Címem: bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  127. Lenne 1 Nora Hemler, 4 Elizabeth Benett babám cserére vagy eladásra. Azok a babák, amelyek érdekelnek a következők: Lady Windermere, Isabel Archer, Lady Chatterley, Miss Erlynne, Eugenie Grandet, Szonya, Tristana, Anna Ozores, Margarita, Estella Havisham, Mathilde de la Mole.
    e-mail: negyedora2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  128. Maryna Levickát hol lehet kapni?

    VálaszTörlés
  129. Azt hiszem a Soroksári Tescoban. Vagyis múlthét szombaton még volt.

    VálaszTörlés
  130. miért nem találok babákat?

    VálaszTörlés
  131. Sziasztok!
    Keresek:
    Pepita Jiménez
    Verena Tarrant
    Jacinta Arnaiz
    Cecily Cardew
    Eugenie Grandet
    Ana Ozores
    Fortunata
    Margaret Schlegel
    Jane Eyre
    babákat!
    Akinek van valamelyik, kérem írjon: felicita.box@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  132. Valaki írta, hogy lenne eladásra Nora Helmer babája! Engem érdekelne!
    Írhat: orizso2@freemail.hu emailcímre!

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  133. Szia Zsófi!

    Írtam! Most remélem nem holnap kapod meg :D

    Dóri

    VálaszTörlés
  134. Sziasztok!

    Ti tudtatok Margaret Schlegel nevű babát venni? Ha igen hol vettétek? Nincs valakinek cserére egy, mert engem érdekelne! E-mail: maartita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  135. Én Hódmezővásárhelyen vettem a Tesco-nál, de már nem volt több. Nekem is van egy pár csere babám, aki szeretne cserélni írhat.
    bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  136. Ha valakinek van ezek közül csere az írjon nekem!

    Mathilda de la Mole
    Fortunata
    Trisanta Garido
    Constance Chatterley
    Margaret Shlegel
    Malgorzata Gautier
    Lady Windermere

    E-mail: maartita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  137. Az Astorián az aluljáróban Nora Helmert láttam, és ha jól tudom, a Ferenc körúti aluljáróban (corvin negyed:P)Eugenie Grandet árulnak mai állás szerint, hátha segítettem valakiknek.

    VálaszTörlés
  138. Akkor ezek most érkezhettek, mert pénteken még nem voltak babák az Astoria aluljáróban, azt mondta az újságos hölgy, hogy elfogytak! És mivel volt párosítva? Márti, Bp.

    VálaszTörlés
  139. Sziasztok!
    Az alábbi babákat tudnám cserélni:
    Izabel Lecka
    Millie Theale
    Daisy Miller
    Naná
    Marguerite (Mester és Margarita)
    Maryna Lewicka
    Sonya
    Elinor Dashwood
    Emma Woodhouse (ennek le volt törve a hüvelyk ujja, visszaragasztottuk, úgyhogy ez sérült)
    Akinek kellene, keressen. (vighe@fibermail.hu)

    VálaszTörlés
  140. Sziasztok!
    Nekem a következő babáim vannak cserére: Pepita Jiménez, Cecily Cardew, Condessa Olenska, Eugenie Grandet, Jane Eyre, Daisy Miller.
    Amelyeket szeretnék: Emma Bovary, Margarida Gautier, Lady Windermere, Constance Chatterley, Emma Woodhouse, Gwendolen, Fanny Price, Mathilde de la Mole.
    Aki szeretne cserélni, kérem, írjon. Köszi!
    dogeedit@gmail.com

    VálaszTörlés
  141. Sziasztok! Felhívtam a terjesztő Lapker Zrt.-ét és azt mondta ott egy hölgy, hogy a babák véletlenszerűen kerültek kiosztásra és ők sem tudják, hogy melyik baba milyen településre érkezett. A Relay és Immedio üzletek valószínű több árut fognak kapni, ha rendelnek, mert még van raktárkészleten nagyon sok baba. Kérdeztem, hogy tőlük esetleg lehetne e venni babákat, de sajnos magánszemélyeket nem szolgálnak ki csak hírlapárusokat. :-( Szóval ha az újságos rendel tőlük, akkor lesz baba! Folyamatosan figyelni kell! És kérni kell az újságost, hogy rendeljen! Márti, Bp

    VálaszTörlés
  142. Sziasztok!
    Nekem van felesleges Fanny Price,Maryna Lewicka,Daisy Miller,Kate Croy és Tristana Garrido babám. Eladnám vagy elcserélném valakivel:
    bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  143. Sziasztok!
    Eladók az alábbi babák:
    Kate Croy
    Elisabeth Fisher
    Elinor Dashwood
    Isabel Archer
    Gwendolen
    1000 Ft/ db+ posta, ha vidékre kell.
    Csere lehetséges, de egyenlőre csak Budapesten, ezek érdekelnek:
    Helen Schlegel
    Anne Elliot
    Pepita Jiménez
    Cecily Cardew
    Ana Ozores
    Fortunata
    Margaret Schlegel
    Jane Eyre
    Köszi előre is mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  144. Kedves Anemone!

    Én megvenném az Elisabeth Fisher babát és Pesten át is tudnám venni, így akkor nem lenne postaköltség. Ez így lehetséges?

    emailcímem: orizso2@freemail.hu

    VálaszTörlés
  145. Márti,sajnos már elfelejtettem h mivel volt párosítva Nora Helmer az Astorián, de holnap megnézhetem.
    Nekem Elizabeth Bennet baba kéne nagyonnagyon, ha valaki tudja, hogy hol árulnak Budapesten, az kérem szóljon. Esetleg Emma Woodhouse-t és Lady Windermere-t hol, köszönöm! Zsófi

    VálaszTörlés
  146. Elizabeth Bennet-et ma láttam Mezőkovácsházán a postán Nora Helmerrel illetve volt még egy olyan pár ahol Nora Jacinta Arnaiz-zel volt. Ha kell holnap délután megyek és megveszem, de csak postán tudom elküldeni, mert Budapest 250 km .
    bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  147. Kinek van felesleges Ana Elliot babája? Megvenném vagy cserélnék.

    bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  148. 3 Elizabeth Bennetem lenne cserére vagy eladásra, van még 1 Nora Hemler is valamint egy Lucy Honeychurch. negyedora2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  149. Sziasztok! Tegnap végigjártam Budapesten a körúton az összes újságost, de a legtöbbnél már nem volt egy baba sem és nem is biztattak, hogy lenne esetleg később. :-( Ahol volt, ott is csak egy-két darab és olyanok amik már szinte mindenkinek megvannak. Voltam az Allee bevásárlóközpontban is mivel tegnap azt mondták, hogy érkeznek babák, hát mire odaértem munka után már egy darab sem volt! Szóval rendesen kifogytak az újságosok! Nem értem miért nem rendelnek, hiszen nagy rá a kereslet! Márti, Bp

    VálaszTörlés
  150. Szegeden is üres minden!Ki tudja milyen időközönként töltenek, vagy egyáltalán lesz még?
    Amire ilyen nagy a kereslet miért nem lehet pótolni????!!!
    Nincs valakinek: Lady Windermere
    Chatterley
    Emma Woodhouse
    Verena Tarrant
    Ana Elliot
    Bette Adeline
    Ana Ozores
    babája eladó vagy cseréje?
    bondorcsalad@citromail.hu

    VálaszTörlés
  151. Sajnos Szombathely környékén is ugyanez a hekyzet, 1-2 maradék baba van és mindenhol azt mondták, hogy már nem is kapnak:-( Próbáltam felvilágosítani őket, hogy rendeljenek és akkor kapnak, de ragaszkodtak az álláspontjukhoz, miszerint nekik azt mondták, hogy ez volt az utolsó szállítmány.
    Bízzunk benne, hogy még lesz egy ilyen időszak, amikor újra kaphatók lesznek.

    VálaszTörlés
  152. Elizabeth Bennet az Árpád hídi aluljáró újságárusainál kapható Budapesten.
    Estella is van vmelyiknél.

    VálaszTörlés
  153. Fortunata azt üzente : nem marad ő kirakatban!
    Ha még egyszer megtalálom,nem hagyom ott bárhol látom! Éljen Fortunata,Éljen a DeAgostini!

    VálaszTörlés
  154. Valaki segítene nekem? Anyukámtól kaptam az újságot és egyszerűen beleszerettem a babákba.
    Érdekelne, hogy az újságok milyen időközökben jelennek meg? Havonta? Mert vadászni fogom :)

    Előre is köszönöm a választ

    VálaszTörlés
  155. Nem!
    Megjelent tavasszal 1 babával, aztán meg most ősszel 2 babával. Az újságosok szerint már nem lesz, és az újságba is ez van írva. A kiadó szerint meg még küldenek az újságosokhoz, ha elfogy. Szerintem kiárulják raktárról és annyi.

    VálaszTörlés
  156. Hát ez nagyon szomorú hír és akkor ezek szerint már nem is fog megjelenni? Pedig azt hittem ez most kezdődött.
    Köszönöm a választ.

    VálaszTörlés
  157. Utolsó hozzászóló vagyok, elfelejtettem valamit.
    Anyukámmal most beszéltem ő boltban dolgozik és a szállító aki hozza nekik az újságot azt mondta minden hónapban meg fog jelenni. Szóval ez az egész most elég zavaros így.

    VálaszTörlés
  158. Ismét lenne egy Izabela Lecka és egy Nana babám cserére vagy eladásra (eredeti áron, tehát 500FT-ért adnám darabját) Immáron negyedszer sikerült megkapnom ismerősömtől ezt a párost:-)
    Ha valakit érdekelne, írhat az orizso2@freemail.hu emailcímre. Most néhány napig nem leszek netközelben, de utána rögtön jelentkezem. Zsófi

    VálaszTörlés
  159. Barátnőm az Inmedionál dolgozik, láttam a belső havi ismertető anyagukat, abban is leírták, hogy utolsó kiadás, nem lesz több. Amíg van raktáron, lehet rendelniük, utána vége.
    Pesten Fortunata és Ana Ozores babát látott valaki valahol?

    VálaszTörlés
  160. Sziasztok!

    Gondolom sokakhoz hasonlóan, de még mindig keresem a következő babákat:
    Ana Ozores, Catherine Sloper, Constance Chatterley, Fortunata, Lady Windermereemma Bovary, Elisabeth Fischer.
    Akinek van eladó, keressen. (vighe@fibermail.hu)

    VálaszTörlés
  161. Sziasztok!
    Van két babám, de nem tudom kicsodák
    Aze egyik valószínűleg egy cselédlány: Hosszú barna, fonott haja van, és a szoknyája olyan anyagú, mint egy zsák.
    Másik: bíbor színű hosszú ruha, fekete csipkés kesztyű és fekete kalap rajta virágok, rövid szőke haja van a fufruja kicsit göndör

    VálaszTörlés
  162. szia!
    engem érdekelne bíbor színű ruhás, az lehet, hogy nincs még meg nekem.
    küldenél képet ide róla?
    eszti76@freemail.hu

    VálaszTörlés
  163. Keresem megvételre vagy cserére a következő babákat:
    Fortunata
    Lady Windermere
    Constance Chatterly

    ha vki eladná az övét, vagy cserélne, mert neki is hiányzik még vmi a sorozatból-ÍRJON!

    eszti76@freemail.hu

    VálaszTörlés
  164. Nekem lenne egy Kate Croy babám cserére, Budapesten. És igazából Elizabeth Bennetért jártam már le a lábam jó párszor feleslegesen, őt szeretném nagyon, de persze más babát is elfogadnék, ami még hiányzik a kicsike gyűjteményemből.
    email címem: pepike11@hotmail.com

    VálaszTörlés
  165. milyen az a zsák ruha?

    VálaszTörlés
  166. Szerintem ez a Kossuth Lajos dal Fortunatába átköltve, nagyon aranyos(Fortunata az üzente.....)Aranyos :)

    VálaszTörlés
  167. Kis kosár is van a cselédkinézetű baba kezében? ha igen, akkor az Fortunata. Nekem is jó lenne egy.. :) A másikra nekem sincs tippem..

    VálaszTörlés
  168. A fonott hajú zsákruhás Helen Schlegel.

    VálaszTörlés
  169. Eladom vagy cserélem az alábbi babákat:
    Maggie Verver
    Ana Elliot
    Elinor Dashwood
    Charlotte Stant
    Isabel Archer
    1000 Ft/db
    Cserébe elfogadok Ana Ozores-t, és Fortunatat.
    Akit érdekel írjon: felicita.box@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  170. egy kicsit drága 1000ft-ért egy baba

    VálaszTörlés
  171. :D a zsákruha annyi, hogy olyan az anyaga, mint egy zsáknak

    VálaszTörlés
  172. Szia Eszti!
    Küldtem képet a bíbor színű ruhásól, meg a cselédlányról is:)
    Reni

    VálaszTörlés
  173. szia reni én is kiváncsi vagyok a babákra megadod az email-edet?

    VálaszTörlés
  174. bondarreni@gmail.com

    VálaszTörlés
  175. Én már nagyon baba függő vagyok

    VálaszTörlés
  176. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  177. Engem pár darab érdekel, hátha tud valaki segíteni:
    Anna Karenina
    Margaret Schlegel
    Szonya
    Fortunata
    És amúgy hol lehet ezekről valami képes infót szerezni, hogy melyik melyik?
    Segítséget előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  178. Kedves Gabriel Bargel vannak linkek:

    http://www.planetadeagostini.com.br/colecionavel/damas-de-epoca.html

    http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu/p/1/?t=Damy%20z%20minionych%20epok

    http://brincandodebonecas.blogspot.com/2008/03/bonecas-antigas.html

    http://www.damas.deagostini.ru/coll.html

    VálaszTörlés
  179. Mindenki ezerért adja a babákat, a vaterán, teszveszen még drágább. Számítsd bele, hogy napokat kell rohangálnod azért, hogy egy bizonyos babát beszerezz, ha megkapod egyáltalán, és Te is 1000 Ft-ot fogsz kiadni érte, mert valószínűleg a párja egy olyan lesz amire nem lesz szükséged, és közel nem biztos hogy el fogod tudni adni vagy cserélni. Most még lehet kapni néhány babát, de ha végleg eltűnnek az újságos standokról, akkor már horror áron lesz csak beszerezhető szerintem, lévén gyűjtemény...akinek nem éri meg ennyiért, az nem veszi meg.

    VálaszTörlés
  180. Helló van egy eladó Kate Croy babám 500Ft+postaköltség.
    Ha valakit érdekel írjon:
    kicsiszilvike23@freemail.hu

    Csere is érdekel.

    VálaszTörlés
  181. Sziasztok!

    Van eladó Daisy Miller (3 db), Eugenia Gradnet (2db), Condesa Olenska (3db), Jane Eyre (1db) babám.
    1000 Ft/db, 3db-tól 700 Ft/db, plusz posta.
    Minden kedves érdeklődőt jelentkezését szeretettel várom! :)
    dogeedit@gmail.com

    VálaszTörlés
  182. Sziasztok!
    Valakinek lenne tippje, melyik babákra illenek ezek a leírások?
    - zöld ruhás, kék szemű, világosbarna konttyal és virágcsokorral és vm. stólaszerűséggel
    - egy világoskék ruhás, barna hajú, világoskék kalappal, amin sötétebb kék szalag van.

    Anyum vette nekem őket, de fogalmam sincs kik lehetnek és egy darabig nem fogom tudni megnézni őket.

    VálaszTörlés
  183. 1. Mariana Lewycka
    2. Barbara Niechcic

    VálaszTörlés
  184. köszi a választ. Van ezekröl valahol kép a neten? Az általam ismert helyeken nem voltak fenn.

    VálaszTörlés
  185. Sziasztok!
    Én ma vettem 2 babát. Az egyik Jane Eyre
    a násikat nem tudom. Lila ruha és valami fekete fátyolszerü van a haja körül és leér a derekáig. Vennék még, de nákunk a boltban csak ez a fajta van.

    VálaszTörlés
  186. Nekem két zöld ruhás virágcsokros van. Marynia Plawicka. Itt van róla egy kép: http://www.deagostini.pl/index.php?co=a&id_kol=27
    Nagyon szívesen elcserélném egy másik babára. Nem sok babám van, ezen kívül csak 4, így jópár baba érdekelne. :)

    VálaszTörlés
  187. Szia! A zöld ruhás virágcsokros érdekelne, Elizabeth Benettet tudnám ajánlani! E-mail:nyaffi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  188. Aki Szonyja babát keres, az nagy sikerrel járhat a Szigetszentmiklósi Auchan üzletsorán lévő újságosnál, illetőleg Pólus Center tesco előtt lévő újságosnál is.

    VálaszTörlés
  189. Sziasztok! Én még nagyon sok babát keresek :-( Többek között Ana Kareninát és azt a babát, amelyiknek narancssárgás fényes ruhája van, valamint a kínai Millie-t. Ha valaki tud, segítsen. E-mail címem: nyaffi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  190. Szia!
    A zöld ruhás Marynia Plawickáért cserébe lenne egy Elinor Dashwood vagy Gwendoline Fairfax.
    Köszi. E-mail: fabian.krisztina2@chello.hu

    VálaszTörlés
  191. Cserére ajánlom Pepita Jimanez, Barbara Niechic babáimat.
    Amit cserébe kérek (1 babáért egy baba):
    Fortunata
    Lady Windermere
    Constance Chatterley

    Ha vkit érdekel, ide írjon:
    eszti76@freemail.hu

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése